Posouváme vzhled značky Škoda na další úroveň nejradikálnější změnou firemní identity za posledních 30 let. Pro lepší viditelnost na digitálních komunikačních kanálech bude použito nové firemní logo a slovní nápis Škoda bude ve srovnání s logem používán mnohem častěji.

Typografie

V marketingové komunikaci klademe výrazně větší důraz na nápis Škoda ve srovnání s firemním logem. Nová stylizace také využívá zcela jinou typografii, která pracuje se symetrií a kombinací oblých tvarů s hranami.

Barvy

Škoda Auto používá ve svém barevném schématu dva různé odstíny zelené: Emerald Green a Electric Green. V průzkumech si mnoho respondentů spojovalo tyto barvy s ekologií, udržitelností a elektromobilitou.

Logo

Logo značky Škoda je nyní vykresleno bez plastické 3D grafiky. Reagujeme tak na posun k ještě větší digitalizaci komunikace. Jednodušší dvourozměrné logo je mnohem působivější zejména na mobilních zařízeních a lze jej také flexibilněji integrovat do různých formátů.

Škoda Vision 7S

Sedmimístnou studií Vision 7S dává Škoda Auto poprvé konkrétně nahlédnout do nového designového jazyka značky Škoda, který se vyznačuje robustním vzhledem, funkčností a autentičností.

Otevřeně o eMobilitě s Ondřejem Vetchým

Testovací jízda

Vyzkoušejte si váš vysněný vůz

Konfigurátor

Sestavte si vůz podle vašich představ

Skladové vozy

Široká nabídka vozů ihned k odběru