Představujeme on-line služby ŠKODA Connect, které vám umožní naplno prožít každý den! Zakoupením všech – nebo pouze některých – těchto balíčků služeb dáte vašemu vozu spoustu nových funkcí, včetně zábavy na cestách, péče vašeho vozu a vaší bezpečnosti. Prohlédněte si podrobně všechny funkce.
Služby Infotainment Online vám vždy pomohou dostat se bezpečně a pohodlně do cíle cesty. Jsou k dispozici pro systémy infotainmentu ŠKODA Amundsen a Columbus. Platnost licencí služeb se se musí pravidelně obnovovat.
Zvolte pokaždé ideální cestu. Když zadáte cíl v navigačním systému s touto službou, výkonné servery ŠKODA na dálku okamžitě vypočítají trasu s ohledem na aktuální dopravní situaci a prognózované podmínky na cestě. Výsledkem je rychlá a přesná navigace, která vás zavede do cíle bez kolon a včas.
Se službou Online ovládání hlasem vás bude váš vůz poslouchat na slovo. Strohé příkazy jsou již minulostí. Nyní můžete vůz ovládat díky Lauře, asistence, která rozumí mluvené řeči. Laura vám pomůže ovládat navigaci, media a psát zprávy, zatímco vy se budete moci lépe soustředit na řízení.
V Obchodu Connect vám služba Aplikace infotainmentu umožní stáhnout dodatečné aplikace, jako jsou Počasí, Zprávy a další. Aplikace infotainmentu budou pravidelně aktualizovány a dostupné aplikace se s postupem času budou rozšiřovat.
Dojeďte do svého cíle vždy včas a vyhněte se všem překážkám na cestě díky nejnovějším dopravním informacím o nehodách, kolonách a pracích na cestě v systému infotainment, které vám pomohou pohotově reagovat. Tyto údaje zpracovává navigace, která dynamicky zjišťuje nejlepší trasu.
Díky službě „Čerpací stanice“ budete mít přehled o nejlepších cenách paliv v okolí. Ve svém systému infotainmentu si můžete kdykoliv projít seznam čerpacích stanic, jejich adresy a aktuální ceny. Ty zadejte do navigace a zobrazí se vám stanice prodávající typ paliva, který používáte.
Můžete si pohodlně vybrat konkrétní dobíjecí stanici na mapě nebo začít hledat nejbližší stanici na konkrétním místě či na aktivní trase. Systém poskytuje konkrétní on-line informace o vybrané dobíjecí stanici, které vám mohou pomoci vybrat nejlepší možné místo pro nabíjení. Tato funkce je k dispozici výhradně pro SUPERB iV.
Neztrácejte čas hledáním volného místa k parkování. Služba „Parkovací místa“ je vaší zárukou místa. Systém infotainmentu poskytuje podrobný přehled o parkovištích v okolí, včetně jejich otvírací doby, cen a volných míst. Jedním kliknutím vás navigace navede ke zvolenému parkovišti. Parkování už nemůže být pohodlnější.
Počasí vás už nikdy nepřekvapí. Obrazovka infotainmentu zobrazí počasí v místě, kde se právě nacházíte a take v cíli vaší cesty s několika denní předpovědí, výstrahami a Meteoradarem. Vybrané modely nabízí aplikaci Počasí – nově s informací o východu a západu slunce, ke stažení v Obchodu Connect.
Zprávy jsou dostupné ke stažení separátně pomocí Obchodu Connect v určitých modelech. Zároveň nabízí podcast a zpravodajství přímo ve vašem infotainmentu.
Znáte název písničky, která právě hraje? Se službou „Gracenote“ vám infotainment dá vždy odpověď. Služba rozpozná přehrávanou skladbu a zobrazí vám informace, které jsou k dispozici on-line: název skladby, jméno umělce, název alba, a dokonce i jeho přebal. Údaje se následně uloží v palubní databázi. Tato funkce je k dispozici výhradně u systému infotainmentu Columbus.
Najděte si zvláštní cíle, např. nejlepší koupaliště nebo hotely, a to snadno a bezpečně v průběhu jízdy, aniž byste museli zastavit. Výsledky vyhledávání se zobrazí v přehledném seznamu, včetně kontaktních údajů, otevírací doby a navigace. Tato funkce je k dispozici výhradně u systému infotainmentu Columbus.
Pomocí textového vyhledávání si najděte a prohlížejte zvláštní cíle, např. nejbližší přístav. Po zadání cíle se zobrazí přehledný seznam nejbližších výsledků. Zobrazí se adresa, kontaktní informace, hodnocení a navigace. Zvláštní cíle lze uložit a rozdělit do více seznamů.
Díky této službě můžete do svého vozu snadno odeslat seznam svých vlastních zvláštních cílů, abyste mohli vždy odkudkoliv dojet třeba do své oblíbené kavárny nebo restaurace. Tento seznam si můžete vytvořit pomocí portálu ŠKODA Connect doma na svém počítači nebo tabletu.
Jediným kliknutím si přidejte své oblíbené nebo neprozkoumané cíle do palubního systému infotainmentu, a to doma přes portál ŠKODA Connect nebo na cestě na chytrém telefonu pomocí aplikace ŠKODA Connect. Vyberte si cíl cesty zadáním adresy, vyhledáním názvu nebo pomocí mapy Google®. Potřebujete najít více míst? Bez problému, můžete zadat až 100 různých cílů.
Čeká vás náročná cesta s mnoha zastávkami? Bez problému, přepravte si ji předem na portálu ŠKODA Connect. Díky on-line importu cílů může trasa obsahovat až 10 zastávek. Jakmile je vaše trasa připravena, jednoduše ji odešlete do infotainmentu ve vašem voze.
Abyste se do cíle své cesty dostali co nejrychleji, potřebujete nejen aktuální informace o dopravní situaci, ale také mapy dané oblasti aktualizované on-line. Mapy lze stáhnout ihned po jejich vydání v Obchodě Connect. U dlouhých cest si můžete stáhnout lokální data předem, abyste nebyli zaskočeni v případě absence připojení.
Po aktivaci této služby si můžete prohlížet satelitní snímky daného místa, získat tak rychlejší orientaci a objevit zajímavá místa. Služba Google Earth™ je k dispozici pouze u systému infotainmentu Columbus, nových vozů vyrobených do 31. kalendářního týdne roku 2018, s prodloužením do 45. kalendářního týdne roku 2019.
Proaktivní servis je připraven vám pomoci řešit závady nebo jiné problémy související se stavem vašeho vozu. Vůz automaticky kontaktuje oblíbeného servisního partnera nebo přivolá pomoc v případě drobné nehody. Proactive Service je dostupný s většinou infotainment systému a může být prvkem základní výbavy, nebo výbavy na přání.
Díky službě „Plánování návštěvy servisu“ si již nemusíte dělat starosti s tím, nakdy si zamluvit návštěvu servisu. Váš servisní partner ŠKODA a váš vůz se o to postarají. Vůz odesílá hlášení o požadovaném servisu na backend server. Podrobnosti jsou odeslány vámi vybranému servisnímu partnerovi, který vás bude proaktivně kontaktovat za účelem sjednání termínu návštěvy.
O vaše maximální pohodlí a klid se staráme i v případě, že se váš vůz porouchá. Stisknutím tlačítka na stropním modulu se spojíte s ŠKODA assistance. Vůz navíc automaticky odesílá údaje o své poloze a stavu, abyste mohli společně s operátorem rychle najít řešení nebo nechat váš vůz odtáhnout.
Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně služeb ŠKODA Connect nebo svého vozu ŠKODA, ať už jste kdekoliv, stiskněte tlačítko na stropním modulu a kontaktujte Infolinku ŠKODA Auto. Naši operátoři jsou vám kdykoliv připraveni pomoci.
Zkontrolujte si stav svého vozu nebo požádejte o pravidelné zasílání zdravotní karty, podobně jako u bankovního výpisu. Tak budete vždy vědět, jak se vašemu vozu „daří“. Služba je také dostupná v aplikaci ŠKODA Connect. Údaje zahrnují počet ujetých kilometrů, vybraná varovná hlášení a požadavky na servis.
Pokud se vám stane malá nehoda, nemějte obavy. Váš vůz je připraven vám pomoci tím, že vám pomocí displeje infotainmentu nabídne spojení s ŠKODA assistance, které zváží stav vozu a poradí vám, jak postupovat, abyste problém co nejrychleji odstranili. Pokud vůz již není pojízdný, můžete ho nechat odtáhnout nebo požádat o vyslání záchranných složek.
Aktualizace systému on-line umožňuje aktualizovat softwarové komponenty vašeho vozu. Díky této službě ušetříte čas i peníze, protože nemusíte jezdit do servisu. Vždy jste vyzváni, abyste schválili aktualizaci systému on-line ve vašem voze. Všechny relevantní informace se zobrazí ve vyskakovacích oknech infotainment systému vašeho vozu.
Tato služba umožňuje nastavení, uložení a obnovení nastavení ve vozidle (poloha sedadla, zrcátka, větrání atd.). Všechna nastavení jsou synchronizována s účtem ŠKODA ID. To umožňuje snadný přenos nastavení mezi různými vozidly. Tato funkce je k dispozici výhradně pro SUPERB iV.
Vzdálený přístup k vozu je zcela nový způsob kontrolování vašeho vozu díky propojení vozu a chytrého telefonu. Pomocí svého telefonu můžete vůz kontrolovat a zajistit si zasílání hlášení o stavu. Platnost služeb se pravidelně obnovuje. Služby Care Connect jsou kompatibilní s většinou systémů infotainmentu.
Zamknuli jste svůj vůz ve spěchu, abyste chytili letadlo? Díky ŠKODA Connect Portálu nebo aplikace si můžete jednoduše zkontrolovat, jestli je váš vůz zamknutý, nebo jej pomocí jednoho kliku zamknout. Dokonce je možné vůz takto i odemknout, například když budou spolucestující u vozu dříve než vy.
Pomocí aplikace ŠKODA Connect na svém chytrém telefonu můžete ovládat nezávislé topení svého vozu z jakéhokoliv místa na světě. Pokud jste na výletě a chystáte se vyrazit domů, můžete například aktivovat topení předem a nasednout tak do vyhřátého vozu. Kromě samotné aktivace si můžete také nastavit čas odjezdu a vybrat vytápění nebo větrání.
Nyní můžete své auto ochladit ještě dříve, než vyrazíte. Požadovanou teplotu lze nastavit a klimatizaci aktivovat pomocí aplikace ŠKODA Connect. Můžete si vybrat, zda bude klimatizace aktivována, pouze pokud je vozidlo připojeno k dobíjecí stanici, nebo je od ní odpojeno. Kromě toho lze aktivovat vytápění čelního skla. Tato funkce je k dispozici výhradně pro modely iV.
Máte možnost manuálně spustit přímé nabíjení, abyste mohli neočekávaně předčasně odjet i při nízkém nabití baterie. Proces dobíjení je optimalizován tak, aby se ušetřily náklady na energii. Optimalizace zahrnuje dobíjení během noci nebo zahájení a zastavení procesu dobíjení. Těmito opatřeními se rovněž prodlužuje životnost baterie. Tato funkce je k dispozici výhradně pro modely iV.
Mějte svůj vůz pod kontrolou, i když nejste zrovna na doslech. Bez ohledu na to, kde se právě nacházíte, budete okamžitě informování o aktivaci alarmu e-mailem, chytrým telefonem nebo chytrými hodinkami, a to včetně důvodu, abyste mohli podniknout určité kroky. Tato služba se aktivuje vždy při uzamknutí vozu.
Abyste předešli nesprávnému použití vozu, použijte službu „Oznámení o opuštění oblasti“, která sleduje, zda vůz neopustil oblast, kterou jste si určili, nebo naopak vjel do zakázané oblasti. V takovém případě budete informováni chytrým telefonem, chytrými hodinkami nebo e-mailem. Pomocí portálu ŠKODA Connect nebo aplikace si můžete nastavit až 10 různých oblastí a aktivní časy, kdy chcete vůz sledovat.
Mějte přehled o používání vašeho vozu a nastavte si jednorázové nebo opakované varování při překročení rychlosti, kterou jste si zvolili. Pokud váš vůz překročí zvolenou maximální rychlost, budete informováni chytrým telefonem, chytrými hodinkami nebo e-mailem. Nastavení maximální rychlosti můžete otevřít, měnit a řídit na portálu ŠKODA Connect nebo v aplikaci.
Ať už chcete znát parametry své poslední cesty, abyste si mohli vyzkoušet hlídání spotřeby, nebo jen chcete mít přehled o všech vašich předchozích jízdách, je pro vás ideálním řešením služba „Jízdní data“. Prostřednictvím portálu ŠKODA Connect nebo aplikace ŠKODA Connect můžete získat aktuální údaje ohledně provozu vozidla, jako jsou např. spotřeba paliva, průměrná rychlost a ujetá vzdálenost.
Pokud jste se právě vrátili domů, ale svůj vůz jste nechali někde zaparkovaný a chcete si jej na druhé straně města zkontrolovat, získáte rychlý přehled o jeho aktuálním stavu na počítači, chytrém telefonu nebo chytrých hodinkách. V jediném okamžiku můžete zkontrolovat dojezd, hladinu AdBlue, zda je vůz zamčený a zda jsou vypnutá světla a všechna okna zavřená.
Čas odjezdu lze naprogramovat a přenést do vozidla prostřednictvím aplikace ŠKODA Connect. Vozidlo se „probudí“ v požadovaný čas a provede proces nabíjení nebo spustí před odjezdem klimatizaci. Proto bude vaše vozidlo vždy nabité a připravené na cestu. Tato funkce je k dispozici výhradně pro modely iV.
Nedělejte si starosti s tím, kde jste nechali svůj vůz na velkém parkovišti nebo v neznámém městě. Díky službě „Poslední parkovací pozice“ jsou tyto starosti již minulostí. Vůz přenáší údaje o své pozici po každé jízdě. Po zjištění údajů na chytrém telefonu nebo chytrých hodinkách můžete svůj zaparkovaný vůz najít pomocí polohy GPS.
Víte, kde jste svůj vůz zaparkovali, ale hledáte ho v moři dalších vozů? Vezměte si svůj chytrý telefon a použijte funkci „Houkání a blikání“, která dálkově aktivuje houkání anebo výstražná světla. Problém je rázem vyřešen a vám zůstane úsměv na rtech. Tato služba funguje v dosahu 500 metrů od zaparkovaného vozu.
Velmi důležitým bezpečnostním prvkem je tísňové volání (součást balíčku služby ŠKODA Connect – Care Connect) neboli eCall, jež je zdarma po celou dobu životnosti vozu.
V případě nehody se automaticky naváže spojení s centrem tísňového volání, jakmile senzor (airbag nebo napínač pásů) nahlásí nehodu. Záchranné složky můžete rovněž přivolat ručním stisknutím tlačítka. Systém odešle údaje o poloze, směru jízdy, počtu osob a vážnosti nehody. Spojení je udržováno až do příjezdu záchranných složek. Můžete nahlásit i nehody, kterých nejste účastníkem.
Prostřednictvím portálu ŠKODA Connect můžete snadno ovládat své služby ŠKODA Connect.
Díky aplikaci ŠKODA Connect můžete svůj vůz ŠKODA dálkově monitorovat a kontrolovat.
Vybrané systémy infotainmentu jsou vybaveny Obchodem Connect, kde můžete snadno a pohodlně doplňovat datové balíčky, rozšiřovat služby ŠKODA Connect a stahovat aplikace, například Zprávy a Počasí.
Prodlužte si službu ŠKODA Connect a mějte svůj vůz neustále pod kontrolou