Leonardo Genoni převzal cenu MVP navrženou Škoda Design

Po včerejším finále ve Stockholmu získal cenu pro nejužitečnějšího hráče turnaje Švýcar Leonardo Genoni

Mladá Boleslav, 26. května 2025 – Včerejší finále ve Stockholmu završilo Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji, které po vítězství nad švýcarským týmem v poměru 1:0 opanovala reprezentace Spojených států amerických. Bezprostředně po skončení utkání předala Maren Gräf, členka představenstva společnosti Škoda Auto pro oblast Lidé a kultura, cenu nejužitečnějšímu hráči šampionátu. Letos se jím stal švýcarský brankář Leonardo Genoni. Autorem trofeje je již od roku 2018 oddělení Škoda Design, které pro letošní turnaj navrhlo zcela novou podobu s inspirací designovým jazykem automobilky Škoda nazvaným Modern Solid. Česká automobilka je oficiálním hlavním sponzorem Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji již 32 let. Letos Škoda využila této příležitosti k slavnostní světové premiéře nových modelů Enyaq RS a Enyaq Coupé RS.

Světová premiéra a flotila ekologických vozidel pro organizátory
Letos Škoda využila sportovní událost k představení nejnovějších vozů RS – modelů Enyaq RS a Enyaq Coupé RS, které spolu s vozem Elroq RS nabízejí nejlepší zrychlení v celé modelové nabídce mladoboleslavské značky. Škoda navíc organizátorům zajistila 45 elektrifikovaných vozů, z nichž 30 bylo plně elektrických vozů Elroq a Enyaq a 15 tvořily plug-in hybridní varianty Kodiaq iV a Superb Combi iV.

Inspirace pro novou trofej: moderní design, přírodní tvary i historický odkaz
Součástí spolupráce automobilky Škoda Auto a Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji je od roku 2018 také výroba trofeje pro nejužitečnějšího hráče turnaje, o jejíž podobu se stará oddělení Škoda Design. Letos se pohár dočkal nových tvarů: inspirací je designový jazyk značky Modern Solid, ručně foukaný pohár zaujme kombinací přírodně pojatých fluidních tvarů s moderními, precizními výbrusy.

Pohár z českého křišťálu je vysoký 36,5 cm a jeho hmotnost činí 10 kg. Svým provedením připomíná dlouhou tradici českého sklářství a přesné řemeslné výroby. Nápadná zelená barva v duchu korporátní identity značky Škoda představuje decentní odkaz na 130 let dlouhou historii společnosti. Skláři firmy Lasvit zajistili unikátní smaragdový odstín Škoda díky specifickému způsobu rozpuštění barvy.

Škoda Auto je hlavním partnerem Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji již 32 let
Šampionát letos v halách ve Švédsku a Dánsku sledovalo téměř 490 000 návštěvníků. Příznivci v obou hostitelských městech, Stockholmu a Herningu, si nenechali ujít fanzóny Škoda, kde měli možnost seznámit se s modely značky Škoda a užít si pestrý doprovodný program s řadou aktivit od miniher až po karaoke ve speciálně upraveném vozu Elroq.

Pro více informací navštivte Škoda Storyboard:

Novinky a tiskové zprávy