Octavia potvrzuje pozici bestselleru i mezi ojetými vozy
Nejpopulárnějším modelem v programu Škoda Plus byla loni Škoda Octavia, pro niž se rozhodlo 23,8 % kupujících. Následovaly další modely domácí značky – Škoda Fabia (17,2 %) a Škoda Scala (14,0 %). Postupně stoupá zájem o elektromobily, které se začínají v síti Škoda Plus objevovat ve stále větších počtech. U nich je jasná historie mimořádně důležitá. Program Škoda Plus zahrnuje pouze elektromobily Škoda Enyaq v tovární záruce, s doloženou historií servisní péče a certifikátem o stavu baterie.
Nejširší síť provozoven a vyškolený personál
Program prodeje ojetých vozů Škoda Plus v současnosti zahrnuje 151 certifikovaných prodejních míst v obchodní síti Škoda Auto Česká republika, která disponují 520 odborně vyškolenými zaměstnanci. V loňském roce oslavil 15 let existence a 550 000 zákazníků. Za tu dobu se stal respektovaným prodejcem na českém trhu s ojetými vozy, který se etabloval jako důvěryhodný partner pro zájemce o vůz z druhé ruky a významnou měrou přispěl ke zvýšení úrovně tuzemského obchodu s ojetými motorovými vozidly. Průběžně aktualizovaný sortiment čítá nyní více než 9 500 vozů všech značek. Díky pobočkám u většiny autorizovaných prodejců nových vozů Škoda patří Škoda Plus k největším a regionálně nejdostupnějším obchodníkům s ojetými automobily v České republice.