„Vycházeli jsme z 25 let zkušeností v Indii a učinili z tohoto prosperujícího trhu základní kámen naší mezinárodní strategie růstu. Díky obrovskému množství talentů, rostoucí poptávce spotřebitelů a přístupu na další trhy se Indie stává naším druhým pilířem mimo Evropu a pomáhá nám využívat další prodejní potenciál v zemích ASEAN, na Blízkém východě a v Indo-Pacifiku. Značka Škoda je v Indii pozoruhodnou značkou od našeho vstupu na trh s modelem Octavia v roce 2001. Nyní vyrábíme ve dvou závodech. Speciálně pro Indii jsme uvedli na trh tři zcela nové modely, u nichž jsme dosáhli lokalizace až 95 procent: Škoda Kushaq, Slavia a nedávno kompaktní SUV Kylaq, které doplňuje model Kodiaq, jejž prodáváme také prostřednictvím rostoucí dealerské sítě. Za poslední dva roky jsme zvýšili počet kontaktních míst pro zákazníky v celé zemi o 35 %. Indie také přispívá ke globálním cílům udržitelného rozvoje společnosti Škoda Auto. Jeden závod již funguje výhradně na zelenou energii, zatímco závod v Pune rozšířil svůj fotovoltaický systém, který zajišťuje až 30 % potřeby elektrické energie. Chci poděkovat všem našim indickým kolegům za to, že pomáhají pohánět další etapu našeho růstu, a zejména našim zákazníkům za jejich důvěru v naše výrobky. S tímto nadšením můžeme v příštích 25 letech dosáhnout ještě větších úspěchů!“
Klaus Zellmer, předseda představenstva společnosti Škoda Auto