Kodiaq RS vám zvýší pulz dokonce už při odemykání vozu.
Koncová světla využívající LED technologie, robustní koncovky výfuku a sportovní nárazník vzadu.
Rafinovaný predátor
Na první pohled vidíte, že Kodiaq RS má sílu skutečného predátora a víte, že se jedná o nejrychlejšího dravce. Mezi jedinečné detaily patří sportovní nárazníky, černě lakované detaily a 20” kola z lehké slitiny „Sagitarius“.
Dechberoucí výkon
Každý Kodiaq se může pochlubit vrozenou kombinací výkonu a rychlosti – a Kodiaq RS není výjimkou. Jeho sebevědomí a výkon bez ohledu na situaci vám dají pocit bezpečí a zároveň poskytují vzrušující zážitek z jízdy. Výkonný benzínový motor o zdvihovém objemu 2,0 l přenáší 180 kW výkonu na všechna čtyři kola.
Automatická převodovka DSG
Kodiaq RS je vybaven sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG. Hlavice řadicí páky je čalouněna kůží. Mezi jedinečné znaky patří červené prošití a specifické logo RS modelu.
Adaptivní podvozek
Model Kodiaq RS je vybaven adaptivním podvozkem DCC s volbou jízdního režimu. Vůz nabízí několik režimů, které mění jak tuhost tlumičů, tak další nastavení vozidla. Změna konfigurace vozu z pohodlného, uvolněného režimu na dynamické a sportovní nastavení je snadná. K dispozici je také režim „Off‑Road“, který přizpůsobí vůz jízdě v náročnějších podmínkách.
Uvedená cena je pouze orientační, doporučená výrobcem Škoda Auto, včetně DPH a není nabídkou ve smyslu ust. § 1732 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. Aktuální cenu a specifikaci vybraného modelu vám na požádání sdělí váš autorizovaný prodejce vozů Škoda.
2
Uváděné hodnoty byly zjištěny podle pravidel a za podmínek stanovených právními či technickými předpisy pro určování provozních a technických údajů motorových vozidel. Hodnoty spotřeb u nových vozů jsou zjištěny dle nového homologačního standardu WLTP (Worldwide Harmonized Light Duty Vehicles Test Procedure) a jsou uvedeny v souladu s platnými právními předpisy.
3
Uváděné hodnoty byly zjištěny podle pravidel a za podmínek stanovených právními či technickými předpisy pro určování provozních a technických údajů motorových vozidel. Všechny motorizace splňují emisní limity EU 6 AP. Benzinové motory jsou vybaveny filtrem pevných částic GPF. Naftové motory mají systém vstřikování typu common-rail a jsou vybaveny filtrem pevných částic DPF. Hodnoty emisí u nových vozů jsou zjištěny dle nového homologačního standardu WLTP (Worldwide Harmonized Light Duty Vehicles Test Procedure) a jsou uvedeny v souladu s platnými právními předpisy.