U běžných automobilů je obvykle měnit motorový olej a filtr každých 30 000 km nebo jednou za dva roky. Modely iV olej nemají - není tedy nutná žádná výměna.
Výměna oleje ve spojce pohonu všech kol
Každá náprava elektrického vozu pracuje se samostatným elektromotorem. Odpadá tedy výměna mezinápravové spojky, kterou je u běžných vozů obvykle třeba každé dva roky vyměnit.
Výměna oleje v dvouspojkové převodovce
U běžných automobilů je tato procedura obvykle nutná každých 60 000 až 120 000 km. Ve vozech s elektrickým pohonem není třeba měnit olej, protože elektromotor nepotřebuje převodovku a poskytuje maximální točivý moment od nulových otáček.
Výměna rozvodového řemene
U vozů s klasickým motorem, jako je Kodiaq, je třeba vyměnit rozvodový řemen po ujetí 210 000 km. Elektromobily tento díl nemají.
Výměna klínového řemene
U vozů s klasickým motorem je obvykle nutné klínový řemen vyměnit po ujetí 210 000 km. Elektromobily touto součástkou nedisponují.
Výměna palivového filtru
Vzhledem k tomu, že elektromobily nepohání běžné palivo, není potřeba nákladná a pravidelná výměna palivového filtru, která je nutná u vozů na konvenční paliva.