Jan Burian, generální ředitel Národního divadla, uvádí: „Spojení Národního divadla a značky Škoda má již skutečně bohatou tradici, která trvá už více než čtvrt století. Podpory si velmi vážíme a jsme rádi, že domácí značka s mezinárodním renomé patří k našim partnerům.“
David Mareček, generální ředitel České filharmonie, dodává: „Letos si připomínáme 30 let podpory ze strany společnosti Škoda Auto a o to více nás těší, že spolupráce bude i nadále pokračovat. Vozy Škoda jsou navíc mezi členy prvního českého orchestru velmi oblíbené.“
Partnerství předních českých uměleckých souborů a společnosti Škoda Auto je ojedinělé, a to nejen délkou spolupráce, která v případě České filharmonie probíhá nepřerušeně od roku 1993 a u Národního divadla od roku 1998. Škoda Auto podporuje obě organizace jak finančně, tak materiálně. Součástí spolupráce je rovněž zapůjčení flotily vozů pro potřeby dopravy administrativních pracovníků i umělců při jejich programu či mimořádných koncertech.
Ochrana a rozvoj kulturního dědictví patří mezi důležité součásti společenské odpovědnosti automobilky Škoda Auto na regionální i celorepublikové úrovni. Automobilka je mimo jiné partnerem například Národního technického muzea, festivalu Smetanova Litomyšl či mezinárodní přehlídky filmů pro děti a mládež Zlín Film Festival. Vedle toho Škoda Auto podporuje formou grantů kulturní projekty na Mladoboleslavsku, Rychnovsku a Vrchlabsku.