Nová microsite zaměřená na udržitelnost
Nová microsite poskytuje komplexní informace o vývoji v oblasti udržitelných produktů a procesů v rámci ESG témat. V části věnované životnímu prostředí jsou uvedena opatření, která česká automobilka zavádí s cílem minimalizovat dopad svých obchodních aktivit a snížit tak svou uhlíkovou stopu.
Část pojednávající o společenské odpovědnosti vyzdvihuje roli značky Škoda v rámci její lokální působnosti – se snahou jít příkladem a vytvářet hodnoty prostřednictvím zapojení místních komunit jak ve svých závodech, tak i mimo ně. Kromě toho microsite nastiňuje úsilí automobilky být silným, spolehlivým a dlouhodobým partnerem pro zaměstnance, zákazníky, prodejce i veřejnost. Nová microsite je součástí Škoda Storyboard, komunikační platformy společnosti pro sdílení informací s médii a veřejností.
Škoda Auto realizuje holistický plán, jehož cílem je důsledné snižování uhlíkové stopy. Automobilka urychluje nástup elektromobility a v příštích letech představí šest nových plně elektrických modelů. Soustředí se však také na udržitelnou výrobu, včetně dodavatelského řetězce a provoz těchto vozidel.
Aby Škoda Auto dosáhla svých ambiciózních cílů, zavazuje se například i k používání recyklovatelných materiálů ve svých vozech a k důsledné recyklaci vysokonapěťových baterií z elektromobilů. V závislosti na vývoji trhu je jejím cílem do roku 2030 zvýšit podíl elektromobilů na dodávkách v Evropě na 70 procent. Dále si klade za cíl snížit emise svého vozového parku o více než 50 procent oproti roku 2020.