Tato stránka je doplňkovou stránkou úvodní stránky. Klepnutím na tlačítko se vrátíte zpět.

Srovnání motorů

1

Uváděné hodnoty byly zjištěny podle pravidel a za podmínek stanovených právními či technickými předpisy pro určování provozních a technických údajů motorových vozidel. Hodnoty spotřeb u nových vozů jsou zjištěny dle nového homologačního standardu WLTP (Worldwide Harmonized Light Duty Vehicles Test Procedure) a jsou uvedeny v souladu s platnými právními předpisy.

2

Uváděné hodnoty byly zjištěny podle pravidel a za podmínek stanovených právními či technickými předpisy pro určování provozních a technických údajů motorových vozidel. Všechny motorizace splňují emisní limity EU 6 AP. Benzinové motory jsou vybaveny filtrem pevných částic GPF. Naftové motory mají systém vstřikování typu common-rail a jsou vybaveny filtrem pevných částic DPF. Hodnoty emisí u nových vozů jsou zjištěny dle nového homologačního standardu WLTP (Worldwide Harmonized Light Duty Vehicles Test Procedure) a jsou uvedeny v souladu s platnými právními předpisy.

Srovnání motorů

 
Motorizace
 
Převodovka
Palivo
Max. točivý moment
Nm
Výkon
kW
Spotřeba od1
l/100km
Emise CO₂ od2
g/km
Max. rychlost
km/h
  
 
2,0 TSI RS 180 kW 7-stup. automat.
RS
 
7-stup. automat.
Benzín
370
180
6.8
156
250
  

Strategie naší společnosti zahrnuje snižování spotřeby paliva a emisí. Výsledkem je, že nabízíme motory, které vyhovují současným emisním předpisům.

1

Uváděné hodnoty byly zjištěny podle pravidel a za podmínek stanovených právními či technickými předpisy pro určování provozních a technických údajů motorových vozidel. Hodnoty spotřeb u nových vozů jsou zjištěny dle nového homologačního standardu WLTP (Worldwide Harmonized Light Duty Vehicles Test Procedure) a jsou uvedeny v souladu s platnými právními předpisy.

2

Uváděné hodnoty byly zjištěny podle pravidel a za podmínek stanovených právními či technickými předpisy pro určování provozních a technických údajů motorových vozidel. Všechny motorizace splňují emisní limity EU 6 AP. Benzinové motory jsou vybaveny filtrem pevných částic GPF. Naftové motory mají systém vstřikování typu common-rail a jsou vybaveny filtrem pevných částic DPF. Hodnoty emisí u nových vozů jsou zjištěny dle nového homologačního standardu WLTP (Worldwide Harmonized Light Duty Vehicles Test Procedure) a jsou uvedeny v souladu s platnými právními předpisy.