Nejčastější otázky k akci "Kontrola ojetého vozu zdarma"


Jaká je platnost akce?
1. 1. 2021 – 31. 12. 2023

Na jaký vůz se akce vztahuje?
Jedinečná nabídka se vztahuje na vozy Škoda Citigo, Fabia, Rapid, Octavia, Roomster, Yeti, Superb, Kodiaq, Kamiq, Karoq nebo Scala staré čtyři a více let, které máte ve vlastnictví max. 6 měsíců. Nabídka se nevztahuje na ojetá vozidla zakoupená u autorizovaných prodejců Škoda v rámci programu Škoda Plus.

U kterých prodejců je možné akce využít?
U spolupracujících servisních partnerů, jejichž seznam naleznete na stránce Program pro vozy starší 4 let nebo jej získáte na infolince 800 600 000.

Jaké podmínky musí zákazník splňovat?

  • Zákazníkem je fyzická nebo právnická osoba.
  • Akce platí na území ČR.
  • Zákazník má vůz ve vlastnictví max. 6 měsíců a tuto skutečnost doloží kupní smlouvou.
  • Zákazník dá souhlas s využitím osobních údajů.
  • Zákazník vlastní vůz Citigo, Fabia, Rapid, Octavia, Roomster, Yeti, Superb, Kodiaq, Kamiq, Karoq nebo Scala starý 4 a více let.

Je možné této akce využít i na vůz zakoupený v zahraničí?
Ano, pokud zákazník splní výše uvedené podmínky.

Musím si nechat odstranit případnou závadu přímo v servisu, kde byla zjištěna a mohu k tomu využít šekovou knížku?
Pokud bude na vašem voze zjištěna závada, doporučujeme si ji nechat ihned odstranit. Vzhledem ke stáří vozu máte možnost využít slev z šekové knížky. Rozhodnutí, zda si opravu necháte provést v autorizovaném servisu, samozřejmě závisí pouze na vás.