ŠKODA AUTO Česká republika personálně posiluje

June 13, 2022

Novým vedoucím prodeje ŠKODA AUTO Česká republika se stává Tomáš Duchoň – manažer s bohatými zkušenostmi v oblasti prodeje a after sales

ŠKODA AUTO Česká republika obměňuje svůj tým na klíčových manažerských pozicích. S platností od 1. června se funkce vedoucího prodeje ujal Tomáš Duchoň. Dosavadní vedoucí prodeje Jan Pícha se stal vedoucím servisních služeb. Na tomto místě střídá Karla Starého, jenž přešel do centrály v Mladé Boleslavi, kde povede oddělení After Sales Region 2.

Na místo vedoucího prodeje přichází Tomáš Duchoň. Absolvent dopravní fakulty ČVUT zahájil svoji kariéru v automobilovém průmyslu na počátku milénia. V roce 2004 se jeho profesní cesta spojila s automobilkou ŠKODA AUTO a od té doby prošel různými pozicemi v oblastech logistiky, nákupu, prodeje a marketingu. Během 18 let ve společnosti ŠKODA AUTO nasbíral cenné zkušenosti na mnoha manažerských postech v Česku i v zahraničí. Nyní ho čeká vedení prodeje nových a ojetých vozů v České republice s cílem dále posílit pozici značky ŠKODA jako lídra tuzemského automobilového trhu.

Dosavadní vedoucí prodeje ŠKODA AUTO Česká republika Jan Pícha převezme v rámci českého zastoupení mladoboleslavské automobilky pozici vedoucího servisních služeb. Jeho předchozí pracovní působení je silně spjato s oblastí poprodejní péče. Již v roce 1992 nastoupil do tehdejší společnosti Import Volkswagen Group (dnes Porsche ČR), kde prošel různými pozicemi v odděleních rozvoje prodejní sítě a after sales. V roce 2005 se připojil k automobilce ŠKODA, když se ujal funkce after sales managera u slovenského importéra. V roce 2009 převzal tutéž pozici u firmy SAIC ŠKODA v čínské Šanghaji. V roce 2013 se vrátil do České republiky a nastoupil jako vedoucí marketingu after sales v Mladé Boleslavi.

Jan Pícha střídá na pozici Karla Starého, který působil jako vedoucí servisních služeb v České republice od roku 2012. Nyní přechází do centrály v Mladé Boleslavi, kde převezme vedení oddělení After Sales Region 2 odpovědného za prodej ŠKODA Originálních dílů a ŠKODA Originálního příslušenství i zajištění poprodejního servisu vozů na vybraných odbytových trzích východní Evropy a Afriky, v Austrálii, Turecku, Indii či Číně. Do jeho gesce spadá také spolupráce závodu s českým zastoupením ŠKODA AUTO.

Personální změny přicházejí v době, kdy automobilový průmysl prochází mimořádně turbulentním obdobím.

Pro více informací navštivte ŠKODA Storyboard:

Novinky a tiskové zprávy