Klaus Zellmer novým předsedou představenstva ŠKODA AUTO a.s.

April 4, 2022

Dosavadní předseda představenstva Thomas Schäfer převezme funkci předsedy představenstva značky Volkswagen

Novým předsedou představenstva společnosti ŠKODA AUTO a.s. bude od 1. července 2022 Klaus Zellmer, který v současnosti jako člen představenstva značky Volkswagen odpovídá za oblast Prodeje, marketingu a after sales. Dosavadní předseda představenstva ŠKODA AUTO Thomas Schäfer převezme k 1. červenci 2022 funkci předsedy představenstva značky Volkswagen, zároveň se stane členem koncernového představenstva a bude řídit skupinu objemových značek.

Murat Aksel dále zdůraznil: „Zároveň mám radost, že se nám pro společnost ŠKODA AUTO podařilo získat jednoho z našich nejrenomovanějších manažerů. Klaus Zellmer má za sebou více než 20 let zkušeností z automobilového průmyslu. Během této doby se vypracoval nejen na absolutního automobilového experta, ale také dokázal, že má velký strategický a podnikatelský rozhled. Jsem přesvědčen, že společně s ostatními členy představenstva vynaloží veškeré úsilí, aby dále pokračoval v úspěšném rozvoji společnosti ŠKODA AUTO a.s.“
 
Absolvent studia podnikové ekonomiky Klaus Zellmer zahájil svou profesní dráhu v roce 1997 jako asistent člena představenstva ve společnosti Porsche AG, v roce 1999 přestoupil do útvaru Rozvoj prodejní sítě ve společnosti Porsche France, poté převzal vedení regionu Severní Ameriky. V roce 2000 nesl jako vedoucí projektu odpovědnost za budování oblastí Prodeje a Marketingu v rámci zakládání nového pobočného závodu společnosti Porsche v Lipsku. Po působení v čele Zákaznického centra v závodě automobilky Porsche se Zellmer stal vedoucím marketingu ve společnosti Porsche Deutschland, v roce 2010 stanul v jejím čele. V roce 2015 byl Zellmer jmenován prezidentem a generálním ředitelem společnosti Porsche Cars North America v americké Atlantě. Od 15. září 2020 je Klaus Zellmer členem představenstva značky Volkswagen Osobní vozy za oblast Prodeje, marketingu a after sales a v této době rozhodující měrou přispíval k důsledné organizační, digitální a udržitelné orientaci značky Volkswagen na potřeby zákazníků.

Pro více informací navštivte ŠKODA Storyboard:

Novinky a tiskové zprávy