CARE CONNECT

Care Connect

V rámci balíčku Care Connect získáte dva druhy služeb, které můžete využívat. Jedná se o Proaktivní servis a Vzdálený přístup k vozu.

Vzdálený přístup k vozu

Se službou Vzdálený přístup k vozu získáte, prostřednictvím svého chytrého telefonu a aplikace ŠKODA Connect, přístup k nejrůznějším funkcím vašeho vozu. V cizím městě si snadno zobrazíte, kde jste zaparkovali, a s dalšími funkcemi budete mít vůz kdykoliv pod kontrolou. Život bude zase o něco příjemnější.

Proaktivní servis

S Proaktivním servisem budete mít perfektní přehled o technickém stavu svého vozu i blížících se servisních kontrolách. Ve spojení se zvoleným servisním partnerem se systém sám stará, aby vaše auto bylo ve vynikajícím technickém stavu za všech okolností.

Plánování návštěvy servisu

Služba Plánování návštěvy servisu je součástí balíčku Care Connect – Proaktivní servis. Aktivujte svého oblíbeného servisního partnera. Vaše vozidlo oblíbeného servisního partnera automaticky informuje v případě servisní potřeby. Informace ohledně výměny oleje a servisní inspekce se odesílají automaticky 14 dnů před rozsvícením kontrolky.

Po KT 31/18 Vaše vozidlo bude odesílat informace v případě rozsvícení těchto kontrolek – viz níže. Týká se všech vozů s Proaktivním servisem i dříve vyrobených. Detailní specifikaci kontrolek najdete v návodu k obsluze vozidla.

Ověřit dostupnost

Dostupnost služeb závisí na modelu ŠKODA a na typu infotainment systému, který máte nainstalovaný ve voze. Některé služby jsou rovněž dostupné pouze v určitých zemích.