ŠKODA Vás zve na rodinný výlet

ŠKODA zve na rodinný výlet, v jehož rámci může slavnostně předat zakoupený vůz

ŠKODA zve na rodinný výlet, v jehož rámci může slavnostně předat zakoupený vůz

5. 6. 2019

Zákaznické balíčky si získávají stále větší oblibu, představují skvělý tip na rodinný výlet

Nákup nového automobilu není pro většinu soukromých majitelů běžnou záležitostí. K výjimečnosti okamžiku patří nevšední zážitky. Ty si lze dopřát prostřednictvím tzv. Zákaznického balíčku, který je možné objednat ke každému nově zakoupenému vozu ŠKODA. Tento produkt cílí primárně na soukromé majitele a jejich rodinné příslušníky. Aktuálně lze vybírat z 3 variant zákaznického balíčku.

ŠKODA AUTO kontinuálně vylepšuje péči o své zákazníky. Jedním z mnoha počinů na tomto poli jsou zákaznické balíčky, s nimiž mohou všichni budoucí majitelé nových vozů ŠKODA strávit příjemný den v jejich domovině – Mladé Boleslavi. Program dle vlastního výběru se jim postará o zábavu i poučení.

„Zákaznické balíčky cílí primárně na retailovou klientelu, pro kterou je nákup nového automobilu výjimečným okamžikem,“ vysvětluje Eva Kancnýřová, vedoucí Zákaznického centra ŠKODA AUTO. „Vážíme si každého jednotlivého zákazníka a jako výraz vděčnosti přidáváme ke každému prodanému vozu možnost absolvovat zážitkový program v Mladé Boleslavi a okolí za velmi zajímavých podmínek. Chceme tak zprostředkovat majitelům vozů ŠKODA netradiční zážitky a současně jim předat zajímavé informace z historie i současnosti naší firmy. Věříme, že i touto formou můžeme prohloubit jejich loajalitu ke značce ŠKODA,“ doplňuje Eva Kancnýřová.

Základem zákaznického balíčku jsou zajímavé služby, které se kombinují v závislosti na objednané variantě. Nejjednodušší verze pro 1 osobu za 440 Kč včetně DPH zahrnuje návštěvu ŠKODA Muzea, depozitáře i výrobního závodu s průvodcem, předváděcí jízdu s vybraným vozem ŠKODA, občerstvení v café restaurantu Václav, voucher na návštěvu rodného domu Ferdinanda Porscheho ve Vratislavicích a poukaz na 15 % slevu při nákupu produktů se ŠKODA tématikou. To samé obsahuje i rodinný balíček za 1 699 Kč včetně DPH, který počítá s čtyřmi osobami. Oba zákaznické balíčky je možné objednat z pohodlí domova na internetových stránkách zde. Po zakončení objednávky online platbou obdrží zákazník do mailu příslušné vouchery a může vyrazit. Nejvyšší variantu představuje rodinný balíček se slavnostním předáním nového vozu v Zákaznickém centru mladoboleslavské automobilky. Tento balíček vyjde na 3 699 Kč včetně DPH a objednává ho prodejce, u něhož zákazník vozidlo koupil.

Se zákaznickým balíčkem se zájemce dostane na několik zajímavých míst – do výrobní haly mladoboleslavské automobilky, muzea i rodného domu Ferdinanda Porscheho ve Vratislavicích u Liberce. Interaktivní prohlídka muzea zprostředkuje podrobnosti z historie české automobilky a nabídne ke zhlédnutí stovky vystavených exponátů. Ty nejvzácnější exempláře se ukrývají ve speciálním prostoru – tzv. Depozitáři. Zde jsou k vidění unikátní a zcela jedinečné vozy, ale také sbírka sportovních vozů nebo prototypy, které se do výroby nikdy nedostaly. V budově muzea se nachází moderní café restaurant Václav, kde si lze vychutnat dobré jídlo a pití, ale i příjemnou atmosféru a skvělé historické okolí. Ve Vratislavicích nad Nisou se v roce 1875 narodil automobilový konstruktér Ferdinand Porsche. Jak žil, kde studoval, jak se dostal k automobilům a další zajímavosti z jeho života – to vše se zájemci dozví v jeho rodném domě. Při půlhodinové testovací jízdě si vyzkouší vybraný vůz ŠKODA. Nevšední zážitek skýtá rovněž návštěva výrobního závodu. V rámci poznávání výroby zblízka se zákazník obeznámí s výrobním procesem vybraného vozu, shlédne koncert strojů a operátorů na montážní lince a na vlastní kůži se přesvědčí o kvalitě a péči, která je věnována automobilům ŠKODA.

Za pomoci Strategie 2025 definovala společnost ŠKODA AUTO hlavní směry svého dalšího rozvoje, aby současné období transformace automobilového průmyslu proměnila v další růst. Důležitými tématy jsou přitom elektromobilita a konektivita. Dalšími oblastmi, na které se společnost zaměří, jsou digitalizace produktů a procesů, vstup na nové trhy a také rozšiřování klasické výroby automobilů o další služby související s mobilitou. ŠKODA AUTO tak chce dále růst ve dvou dimenzích. První oblastí je růst samotného prodeje vozů, širší základnu růstu však budou tvořit nové oblasti podnikání – například digitální služby související s mobilitou. Zákazník v roli konzumenta produktů a služeb však bude i nadále středobodem zájmu, proto rozvoj péče o zákazníky zůstává integrální součástí všech strategických úvah.

 

Aktuální novinky

Přehled novinek