nový vedoucí Marketingu ŠKODA AUTO

Nový vedoucí marketingu automobilky ŠKODA AUTO
Nový vedoucí marketingu automobilky ŠKODA AUTO

Nový vedoucí marketingu automobilky ŠKODA AUTO

24. 4. 2018

Novým vedoucím marketingu ve společnosti ŠKODA AUTO se stal Marc-Andreas Brinkmann (43).

Brinkmann působil již v celé řadě mezinárodních vedoucích funkcí v oblasti marketingu a má dlouholeté zkušenosti z automobilového průmyslu. Naposledy byl ve společnosti AUDI AG zodpovědný za mezinárodní řízení trhů v oblasti marketingové komunikace. Předtím zastával Brinkmann mimo jiné i pozici vedoucího marketingu pro značku AUDI ve společnosti Volkswagen Group France.



Víte, že ŠKODA AUTO ...
› je jednou z nejstarších automobilek na světě. Společnost založená v roce 1895, v období počátků automobilu, dodnes sídlí v Mladé Boleslavi,
› má v současnosti následující modelové řady osobních automobilů: CITIGO, FABIA, RAPID, OCTAVIA, KAROQ, KODIAQ a SUPERB,
› v roce 2017 dodala zákazníkům celosvětově více než 1,2 milionu vozů,
› od roku 1991 patří Volkswagenu, jednomu z globálně nejúspěšnějších automobilových koncernů. ŠKODA AUTO v koncernovém svazku samostatně vyrábí a vyvíjí vedle vozů také komponenty jako motory a převodovky,
› provozuje tři výrobní závody v České republice; vyrábí v Číně, Rusku, na Slovensku, v Alžírsku a v Indii většinou prostřednictvím koncernových partnerství, dále také na Ukrajině a v Kazachstánu ve spolupráci s lokálními partnery,
› zaměstnává celosvětově více než 35 000 pracovníků a je aktivní na více než 100 trzích.

Aktuální novinky

Přehled novinek